masa bukan emas..tetapi adalah nyawa dan kehidupan

kasihMu selamanya,,,

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah...... 

MasyaAllah....SubhanaAllah...
sayangnya Allah pada diri ku....
masih EngKau memberi nyawa pdku hingga ke hari nie..saat ini...
alhamdulillah...
masih diberi rezeki makan....
syukurnya Ya Allah...aq dilahirkan di bumi ini...di tanah air ini...
tp...sering dunia ini menggodaku....
kadang2 aku lemah....
menyebabkan aku lupa...aku lalai
bahawa....
dunia ini hanya seketika...
terang si bulan belum pasti akan terus menerangi bumi ini...
sinar sang suria belom tentu akan terus menyinari bumi indah ini...
kerlipan bintang2 juga belom tentu akan terus berkedipan meindahkan mimpi manusia d mlm hari....


Ya Allah kuatkan jiwa raga ku dlm mghadapi setiap dugaan dan ujian indah dri Mu...
lembutkanlah jiwa dan raga ku utk menyayangi makhluk dan segala keindahan ciptaanMu...
keraskanlah hatiku dlm menahan godaan hina dunia...
lembutkanlah hatiku pd jalanMu Ya Rabb
tambahkan imanku...
hilangkan kelekaan ku...
semoga titisan air mataku ini HANYA UNTUKMU....
aku cintaMu YA ALLAH...


-sila hayati lagu ini-
tajuk:pintu taubat
nyanyian:zivilia
sumber:boleh didonlod di 4shared.com
lirik: sila google~ :)


tersadar ku dari khilafku
bersujud memohon ampunan
atas segala dosa-dosaku
yang telah khilafkan hatiku

kebesaranMU Ya Allah kasih sayang dan rahmatMu
dalam sadarku terlupa mengucap syukur
dalam sujud ku berdoa
dalam tangisku mengesa
Astaghfirullohu Kalla
pintu taubatmu

ntah kapan ajal menjemputku
mungkin esok hanya kau yang tahu
mungkin usiaku tak cukup lagi
untuk hapus segala dosaku

kebesaranMU Ya Allah kasih sayang dan rahmatMu
dalam sadarku terlupa mengucap syukur
dalam sujud ku berdoa
dalam tangisku mengesa
Astaghfirullohu Kalla
Pintu taubatmu

Aku hina dan tak pantas memohon ampunan
tapi hanya engkau tempat ku untuk meminta
ooo..oooooo........

kebesaranMU Ya Allah kasih sayang dan rahmatMu
dalam sadarku terlupa mengucap syukur
dalam sujud ku berdoa
dalam tangisku mengesa
Astafgfirullohu Kalla
Pintu taubatmu


p/s:  
"dalam aku mencari redhaMu Tuhan... 
jiwaku perlu kpd mutiara ihsan... 
kalbuku perlu kpd permata iman... 
agar diriku indah dgn nikmat iman... 
tetapi bagaimana aku harus merasai semua itu... 
tanpa bimbingan seorang teman yang mampu menjadi mursyid 
pada diriku menuju kesisiMu Tuhan... 
Ya Allah... 
hadirkanlah ia dlm perjalanan hidupku...." 
-_-

no title.

kemanakah semangat ku....
kemanakah ia menghilang...
kemanakah 'kau' pergi..
huhu~

bukan pulut semngat yg ku cari..
bukan juga semngat 1 malysia yg ku mahu...
bukan juga semangat unimap yg ku pinta...

arghhhh!!!!
semangat222!!!!




                           (meow2 ni pun cam da xde semngat da...nnti akak blnja whiskes miskes ye)                                                     
caption:

orang kata...
pompuan mudah kecik ati...
tapi kan..tapi kan....
sebenarnya kecik ati tu menandakan seseorang tu ade rsa syg....

kalu xkecik ati tu xde rsa syg ler~(kot)
so...kecik ati sbb syang lerrrrrrr...
biasa ler....bila dgn org yg kita syg...ati keras tiba2 jdi sensitip...kan~~~
hati lembut n halus semacam jadiknyer...
mase tu xperlu pisau rambo dh ..
hnya dgn kata2 pun mampu terguris...(berdarah je la x)<--ini bukan ayt keling..ini ayat pasif-


motif sebenar:  unknown n undefined...


p/s: ye...sy kecik ati bila awak buat camtu...T_T
 
~~~luluh semangat teruih,ilang nye kemaih~~~

perpisahan ini-1st edition feat aizat


Assalamualaikum w.b.t

 
cakk!!!!
heee.....lame nye x update entri....
malas lewww,

hurm..tape2~
biorrr ler depa nak kata
"baik tayah ade belog kalo malaihhh hupdate"
hehe~

((await semacam slang aq yer...heheh))

ok ....fine....ni namanya xde kejoo...haha~

jom layan....
lagu 1st edition feat aizat amdan yg kurus..:P
(lirik je la ye....hehe)

kalu nak dengor dun wori...
korang donlod je kat
4shared tu..muahahha~

bai de way~~
aq suka lagu nie....
(ok..xde org tnya pun ko suka ke x)
^_^

"SETIAP PERTEMUAN PASTI BERTEMU PERPISAHAN KERNA PERTEMUAN ITU BERLAKU SETELAH PERPISAHAN"
-quotation by:mak bedah-
hehe~


ZASSSS~LAYANNNNNN.....


-PERPISAHAN INI-

Disini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis ditangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua
Hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Inginku miliki lebih darimu

Mungkinkah ini yang tertulis ditangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri


 
 
 
 
-khas buatmu yang jauh...... :) -