masa bukan emas..tetapi adalah nyawa dan kehidupan

~akhir ENTRIS sem 2 pnyer ~


haha...assalamualaikum didahulukan,..
xde pe just nak bagitahu...
hehe...sem 2 ambo abis doh..nex sem jdi 2nd year stdent..haha
*koya meta*
ermm..sbenarnye aq bru je ciap mngemas brg aq yg nk bwk pi kem ppms n yg nk bwak balik ni...
perghhhhh..apsal la bnyak sgt..da la x ckup beg nih..penat aq perah otak nk kasi muat nih.. korang egt sng ke nk susun brg yg bnyak x giler dlm beg yg limited..haha~(aq sorg je kot yg rase susa..haha)
tuk sem 2 ni..ni last entri aq tau..haha~nyempat lagi aq ni wlaopun jam da mnunjukkn pkul 2 stgh pagi..mata ku layu..tp ye la..las pnyer entri tuk sem ni..sggup la..hahah~
exam da abis dgn jayanya..(cess~jayanya..haha..insyaAllah)
so,skg ni tggu nk abiskan kem..pas2 bleh la aq blik ke kmpg halaman ku..setelah sekian lama aq x pulang..wehuu~(hmpir 3 bulan beb)
so..ni je la aq nk bgitahu sape2 yg mmg rajin btol bca blog aq nih..hahaha
haha..aq nk blik kmpg..bsama2 ngan pamily aq..mak aq yg tsyg..n adik2 aq..wlaopun slalu bperang..hahaha
akak tetap syg korg la..gaduh2 manja org kata..haha
so kpd kengkawan aq yg lain slmt bcuti la smua yer..harap korg sihat sntiasa d smping family..haha
kepada kwn skype spesel aq "yang setia" nmanya..haha..tenkiu la..khdiran anda waupun singkat(13 hari je)
tapi..dia ni bnyak la mgubah hidup aq..1st person bg efek bgitu besar kt aq.. sgala nasihat n teguran dia aq akan egt n pegang slalu.."yang setia"..jgn bimbang aq kan cuba tunaikn ape yg awk da kasitau n pesan kat saya 2..insyaAllah...i'll try my best gitu..haha..
~ana uhibbuka fillah~("yang setia" ni la ajar aq)..dlm tempoh pkenaln kami smpat la aq blajar bhasa arab cket..hahaha..(cket pun jdi la..hehe)
syukur alhamdulillah..aq dianugerahkan kawan cam dia ni..hehe...
semoga dia sntiasa sihat n bahagia hendaknya...n epi d smping kwn2 tersayamnya..dlm menuntut ilmu..hehe
da..sampai je la tuk kali ni..tata~
jumpa lgi sem depannnnn...hhahaha!!!-(slalu je bajet dri blogger pemes..haha)
~"again knowledge never ever be fear,but always make it cheer"~haha
(nk wat ayt  bes tpi x jdik..xpe la..kira halal la..haha)
da wani da..p tidoq nuh..esok mau bgun pagi..hehe
k la ..AZWANI mau tidoq lu k..babai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(panjang gak nih aq merepek..ntah pape lar...)
muahahha~

k..take care all..wslm..^_^



sekuntum mawar tuk ibu tercinta....ibu dikau seindah bunga...engkau la ratu hatiku..selamat ari ibu...
terima kasih tuk segalanya ....semoga kau sntiasa dirahmati oleh Allah..n pnjg umur...insyaAllah..aminn...


 -SAYANGILAH IBU ANDA SEMENTARA KITA MASIH MEMPUNYAI INSAN YANG    BERGELAR IBU-

No comments: