masa bukan emas..tetapi adalah nyawa dan kehidupan


berwajah baru!!!! ^_^

wah.... blog saya da berubah wajah....
ade lagu lak tu..hahaha~
bes tak? hahaha...
(nak x nak..kalu da bukak blog korg kene dgr gakk..wehuu)
sukanyer....!!!!!
haha..mesti korang pelik asal la saya excited sgt kan..haha
xpe...blog ni lawa ke x...xkesahhhh...
janji eppi!!! hahaha...

Ngan blog yang berrrrwajah baru nie..
gatal tangan rasanye...
cam membuak2 je bende yg saya nk merepek nnti..
hahaha...~
(insyaAllah merepek bende yg berfaedah..hahaha)
arini xmampu ag ar nak merepek... bru gatal tgn je...
tgok la nnti kalo rajin...
muahaha~  (ngade tol..haha)
esok la ye saya meng'update yg betol pnyer...
lgpun sok..hampir  semua kwn2 saya xde...
rmai yg blik bcuti...coz klas kitorang xde 5 hari straight...
(ni da hari ke-3)

pastu sebahagian nye lak msing2 nak pi
jalan2..ade yg nak ke air terjun, penang...
and bla,bla,bla...
saya xde moooodddd la nak jalan2...
(kene save bajet gak..hehhe)

satu sem nie mau idup di unimap..manyak guna duit maaa~
jimat cermat la jwbnyer...
(saper kat sini sudi nk bg aq biasiswa...hahax)
so...di waktu ketiadaan diorang mesti saya boring...
haaa...pe ag..mesti ngadap laptop...
so...esok dgn spontannyer..sy akan menggedikkan jari dan menggeliatkan jari tuk memetik-metik keyboard kesayangan daku ini...hehehe
pastu...melahirkan kata2 yang insyaAllah Berguna, Bermanfaat, Berfaedah tuk kita semua..(konsep 3B tuh..)

(sila la tepuk tangan..semangat ni..hahaha)

oraitt~ smpai cini dulu la saya kasi ini punya entri...
bubyee semua..
hahaha~

~ASSALAMUALAIKUM~
sblom bersurai...
nah..tuk tantapan korang semua..:)




No comments: